frågor om jenny.

när man inte har något att göra och egentligen borde sova - kan man sysselsätta sig på följande sätt:

Vad heter du?
jenny anna gunilla fristrand. (julia, jag vet att du skrattar ;) )
Har du pojkvän? nej det har jag icke.
Vilken klass går du i? jag är klasslös, men känner att jag tillhör 9b trots allt.
Bästa minnet med din klass är: lektionerna då vi inte gjort någonting.
Favoritfärg? brun o grön tror jag.
Favoritårstid? sommartider hejhej sommartider.
Sommarjobb? nej, blir sista sommaren med chill. sen skall det tjänas pengar!
Pisammaste i hela ditt liv? jag gör bort mig varje dag, men pinsammast är nog när båten körde ifrån mig i grekland.
jag är beronede av... jag upptäckte att jag är rätt beroende av min mobil idag!
jag älskar livet!
Din humor är.. typisk jenny humor.
Min högsta önskan går inte att uppfylla.
choklad eller vanlij? vanilj tror jag. det låter bra.
Bada eller sola? bada lätt, plus att man får mer färg då. så det lönar sig att bada istället för sola gott folk ;)
vad gör du vid datan ? håller på mycket med mina bilder, bloggdesigner och vid sidan om sitter jag vid msn, läser bloggar och lyssnar på musik.
Dålig vana det sägs ju att den bästa träning är den som blir gjord. ja, jag borde nog börja röra på mig igen.
Bra vana jag går upp varje morgon!
Ditt bästa sommarminne när jag opererade bort blindtarmen. nej, skämtar! förra sommaren tror jag, när jag lärde känna så mycket nytt folk. after beach dagarna, strand dagarna, kvällarna i tylösand och att slappa.
Vad händer i sommar? beach 2009 med allt vad det innebär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0