Liseberg!

det var ju ett tag sedan vi besökte liseberg och nu äntligen har jenny fått tummarna ur att skriva om det. vi började vår lilla dag med att gå nästan en mil på prins bertils stig. därefter blev det dags för vår lisebergs resa! vi började naturligtvis med kanonen längst fram! efter en sån runda var vi taggade om något. det blev alla möjliga karuseller och ja - tiden den flög iväg! så efter lite burger king, ännu mer åkning i karuseller, genomblöta och sockervadd - blev det dags att åka hem igen.


jag bjuder på denna bilden bara för maja har så klockren min!

vilka kanon snygga tjejer! där fick jag till det ju, kanon..

jag inleder colorado med: heeeeej jag har .....!! min vänstra granne måste blivit rädd..

hade jag inte plattat hår? :) här är mina åkhomies + mimmi som håller i kameran!


uppsvinget. julia, maja, jenny, mimmi o hanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0