en klunk vin mer eller mindre..

många har börjat undra om jag är medlem i en nykterhetsförening.
nej, det är jag inte!

men jag avstår från alkohol..

jag har redan roligt och behöver inte ta hjälp av alkohol för att få roligare.
anledningen till att jag inte dricker är för jag har sett så mycket skit det leder till.
jag vill inte bli sån helt enkelt.

på samma sätt som ni är uppväxta med att få smaka på ölskummet eller smaka en klunk vin - är jag uppvuxen med att man inte dricker. och det är en sak jag är väldigt glad för!

jag vill inte ha rört den där skiten när jag blir stor.
deal with it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är grym! mumma på dig :)

2009-03-30 @ 19:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0