ledare

idag var en ganska speciell men rolig dag!
eketånga, tröninge, österled var på besök och spelade volleyboll. så jag fick tillfälle att umgås med mina underbaringar från eketånga. bättre tjejer är svåra att hitta! det blev rundvandring på skolan och hejande på killarna som spelade volleyboll match.
vi fick inte vistas i idrottshallen egentligen, för det var lärarnas fel ifall något blev snott.
Men jag tog Annas tröja, där det står Montesorieskolan - LEDARE.
sen var det ingen som försökte kasta ut mig igen! :D

mina klasskompisar fjäskade till sig att dom skulle få sluta, så dom slutade kl 10..
själv gick jag till ett, men sånt är livet när man har träslöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0