newbody

vi gick och sov vid kl 3 imorse, så jag är ganska trött än!
därför passade jag på att fixa alla newbody saker.
vi ska nämligen sälja underkläder i klassen för att åka till turkiet.
det var waaay more underkläder än vad jag tänkt mig..



dessa kartonger innehöll både stumpor, trosor, kalsonger, bh, t-shirt, linnen, sportbh, kataloger, guider - i mängder..



Men jag fick ordning på allting tillslut och nu har vi fyra grupper i klassen som får en varsin visningskasse..

9b, ifall ni inte kan hålla er till måndag och undrar över grupper eller vilken vecka ni ska ha visningskassen
- kontakta mig.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Till att ha dansat hela natten, va Du rätt snabb med att "bocka av" följesedeln med alla kläderna från NewBody och sortera dom i kassarna! Snyggt jobbat älskling!!

2009-03-21 @ 14:34:27
Postat av: elin

Det ska vi också göra ;)<3

2009-03-24 @ 21:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0