frågor & svar

jag snodde frågorna från fridas blogg!

Var kommer du ifrån?: En gång halmstad, alltid halmstad!

Heter: Jenny anna gunilla Fristrand

Hur gammal är du:  16 år + 1 månad + 4 dagar - 3 timmar

När fyller du år: 23 februari

Tycker du om någon just nu: många, men om det syftas på killar så - nej!

Jag samlar på: foton i mängder.

Gröna eller röda äpplen: rött slår ju helt klart, men grönt kan väl vara gott ibland.

Vem pratar du med när du är arg/ledsen?: min förstående lilla mams

Vilken tid gick du upp idag: klockan halv 7 väcktes jag utav broken strings.

Har du sovit ensam inatt: japp, det har jag!

Har du strumpor på dig nu: faktiskt och för ovanlighetensskull är båda i samma färg.

Hur svarar du i telefon: Hemmtelefonen: hej det är jenny Mobilen: beror på vem det är som ringer..

Vad ska du göra ikväll: kolla vem som vinner let's dance!

Vad ska du göra imorgon: lördag. hm, ingen aning. sova länge och på kvällen till pio för att fira min födelsedag men också mormor och morfars bröllopsdag som skulle blivit 50 år imorgon.

Var vill du bo när du blir stor: jag kommer lätt återkomma till halmstad, men jag kommer flytta runt i världen ett tag.

Vad vill du bli när du blir stor: journalist, författare eller svenska lärare.

Är det okej att gråta: absolut! jag gråter konstant.. både till roliga och tråkiga saker.

När grät du senast:  hm, för ovanligheten så var det ett tag sedan. jag är nog allmänt glad för tillfället. men när jag tittade på the note book flödade tårarna.. (a)

Vilken årstid tycker du bäst om: våren och sommaren, dom är underbara!

Laddar du ner musik och filmer från internet: nej, faktiskt inte. jag ber andra istället eller använder youtube. 

Skulle du göra om du vann en miljon: massor! resa, köpa massa saker och spara!

Bär du glasögon eller linser: japp, det gör jag! linser på heltid.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: för kvaliten skull, men inte för själva märket.

Har du piercing: i öronen har jag 4 hål.. 3 i ett och 1 i det andra.

Har du tatuering: nej, aldrig att jag sticker in en nål frivilligt.

Vill du gifta dig: klart, med en riktig drömkille..

Vill du ha barn: ja, en tjej och en kille hade varit trevligt..

Solar du ofta: absolut. sommaren är underbar.

Är du bra på att laga mat: ja, jag har väl mina talanger.. men jag använder dom inte!

Gillar du att dansa: ETT MÅSTE! säg när jag inte dansar..

Hur vig är du: min kropp & hjärna vet inte ens vad vig är för något.

Vilken är din favoritglass: world of riccardo lätt, stratciatella

Tror du på ett liv efter döden: jag vet faktiskt inte..

Bor dina föräldrar tillsammans?: nej, det gör dom inte.

Är du morgon eller kvällsmänniska: kvällsmänniska!

Vilken ögonfärg har du: browniee

Vilka hårfärger har du haft: brunt, blont, rött, grönt och lila.

Är du beroende av något: antingen börjar jag bli trött eller så jag har inget jag är beronde av. datorn möjligtvis!

Senaste låten du hörde: jenny let me love you, eller inte. men det känns bara så proffsigt att skriva! jenny liksom.

Vad gör du på helgerna: jag umgås med mina homies, chillar och tränar dans.

Vad var det senaste du sa?: skrattade åt axel på skype. rolig kille det där!

Vem kramade du senast: julia min lilla vän!

Saknar du någon nu: jaaa, mina växjöbor.

Vem ringde dig senast: hanna den dissaren! :)

Var du glad igår: ja, torsdagar är roliga!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tihi...tack för en liten länkning :)

2009-03-28 @ 15:20:10
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0