jenny does driving!

idag har jag kört med något som innehåller en riktig motor - en bil.
jag fick min inspiration utav volvo visningen, vi har nämligen varit och tittar i volvos produktion idag.
hur de tillverkar en bil på 54 minuter. jag fick även lära mig att en bil är uppbyggd av 13 000 delar.

jag kan säga att fingrarna kittlade efter att få fotografera det förbjudna, något häftigt med det liksom.
men jag tog ingen bild, för kameran och mobil låg kvar i bussen - ut ifall jag skulle spåra ut och börja fotografera produktionen.

ja, så iaf drog jag med mamsen ut och körde en svänga.
motorvägen och en tur till göteborg blev det!
nej, men femton km/h runt kvarteren fixade jag tillslut... observera tillslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0