nothing to do..

Berätta 4 sanningar om dig själv ?

Berätta 4 saker du har gjort idag ?
ställt klockan extra tidigt i morse, för att gå till skolan.
varit extremt hungrig innan lunchen.
låtsas missa bussen och blivit körd istället.
kollat på två sötnosar som pussas (hihii)

Berätta 4 saker du har på dig ?

strumpor
svart tröja
rosa klänning/tröja
tights
mitt franskrike armband.

Berätta 4 saker du ogillar ?
att jag inte kan bestämma mig om jag ska åka til London eller Paris.
mitt svenskaprov på onsdag.
skrytiga människor
oärliga personer.

berätta 4 saker du gillar?

att jag snart flyttar in till staden.
min vän amie.
julias störtfina kram idag, sprang emot mig och skrek. Jag blev superglad!
att vara en smsnörd.

Kommentarer
Postat av: julia

Haha, jag gillade med din kram :D <33

2009-11-03 @ 16:50:15
URL: http://juliamoaa.blogg.se/
Postat av: mea

bestämmt dig för paris eller london ännu ? =)

2009-11-06 @ 18:36:39
URL: http://meeeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0