duktiga och nördiga jenny!

känner mig både väldigt duktig men samtidigt otroligt nördig, men jag har faktiskt suttit och pluggat ända tills nu!
på en fredag eftermiddag/kväll.. detta är ju helt otroligt för att vara Jenny.
Men nästa vecka blir en tuff vecka då jag har; franskaprov, samhällskunskapsprov, matteprov, spanskaprov, redovisning och en bok som ska vara utläst (som jag knappt börjat läsa än)
så därför ägnas fredagen åt plugg!

jag vet att uppdateringen är dålig här på bloggen, men har helt enkelt inte tid eller inspiration..
ska försöka få tillbaka båda delarna, speciellt nu när det snart är jullov!

men livet lekar för min del och jag trivs verkligen.

c'est la vie

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)) Att livet Ditt leker och att Du trivs i det -det räcker att veta!! ;)

2009-11-28 @ 20:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0