hänt i veckan:

denna dag har jag spenderat med julia, i stan med fika och prat. saknat min vän!
vi kollade på dansuppvisning, där bland annat cathis och company dansade.
jag fylldes av en känsla av att bara gå upp och dansa men jag satt givetvis kvar på bänken..
min vecka har bestått av mycket träning för en gång skull, både dans och surfing. 
dans är ju så himla roligt, jag får en stor energikick av det och man kan inte hejda mig från att fortsätta dansa.

gårdagen spenderades hos amelia, där jag träffade massa nytt och gammalt folk - underbart. 
fick sällskap av min vän alexander på bussen, träffade även club experience tjejerna på ditvägen. 
på hemvägen fick vi betala nattaxa, lyckokänsla på höööög nivå.

 


Kommentarer
Postat av: julia

du är UNDERBAR!

jätte fin header förresten <3

2009-09-06 @ 12:02:41
URL: http://juliamoaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0