always look at the bright side

min morgon var ren katastrof idag.
nämligen för att min métrotur som brukar ta 40 minuter tog 2 timmar.
för att alla fransmän som annars är så trevliga ska bli egoister utöver det vanliga.
JAG SKA PÅ!!
polisen misstänkte en sprängladdning, så säkerheten var på fullaste allvar.
jag svettades som en gris och blev kastad hullerombuller av fransmän.
tillslut kunde jag inte annat än skratta, jag började skratta åt alla som kände sig bäst.
jag skrattade åt att det för alldeles för mycket folk och jag skrattade för att jag hade ingen möjlighet
alls att komma till min lektion. jag gav upp stressen och tog det lugnt.
det funkade faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0