veckans värdfamiljtabbe

min fina vän lisa almelund har tabbat sig lite, vilket jag gärna vill dela med mig av.
-
Jag var jätte trött och skulle hitta dammsugaren och kom inte på vad det hette på varken franska eller engelska när jag skulle fråga efter den, så jag ska då försöka förklara för min värdpappa vad jag letar efter. Trött som jag är tänkte jag dam-sugare ist för dammsugare och säger " Where is the, Hm like you know.. Ladysucker? Han tittar på mig verkligen som jag är dum i huvudet och frågar vad jag säger och garvar. Då ska jag självklart visa med munnen alltså drar in luft, men det blir ett väldans missförstånd och vi båda två skrattar något galet. och här lät det inte ett dugg kul, men han och jag fick oss ett gott skratt iallafall. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0