jag kan om jag vill

om två dagar fyller jag 18 år.
wow tänker ni.
jaha tänker jag.
en höst i paris, med det tuffaste utelivet man kan uppleva.
vad finns det då för wow-upplevelse med att fylla arton?
körkort kanske? inte för min del, känns mer som ett nödvändigt måste. (förlåt maja)
att känna sig vuxen och myndig? hellre liten och beskymmerlös.
plus att mamma tvingade mig å ringa till läkaren idag, då vet man att man börjar
bli för stor. alldeles för stor.
men lite spännande kan det ju faktiskt bli att skryta om att man faktiskt kan.
jag kan om jag vill. jag kan ta körkort. jag kan gå ut här i halmstad.
jag kan skriva på papper utan mammas hjälp.
jag kan skaffa mig massa dyra lån, jag kan rösta i diverse val.
ohlala tufft.
så okej, det känns helt okej att fylla arton år!
g.r.a.t.t.i.s..j.e.n.n.y.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet faktiskt inte riktigt om jag kan förlåta dig i denna fråga om körkort lilla jenny! - du får ta o tänka om lite!

2011-02-21 @ 18:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0