helgen med stort T

helgen med stort T (Tjejer)
igår hade jag en sjukt grym kväll,
det var tjejkväll med finfina människor.
bättre och roligare flickor får man leta efter.
därefter bestämdes det att några av oss skulle dra vidare
på en fest i oskarström vilket var en rolig avslutning på kvällen.
vuxna som vissa av mina vänner är - fick jag skjuts hem.
T A C K för en underbar kväll!!
-
denna lördagkväll bjuder på tjejmys med julia och ida,
det sägs bli choklad fondue och bubblande i hennes pool.
-
vilka underbaringar ni alla är,
tack för att jag får vara en del av er.
stor puss till er

Kommentarer
Postat av: s a r a a p e r s s o n

Klart du får vara en del av oss :D

du är grrrryyym! Pussssss

<3

2011-03-13 @ 19:47:43
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0