oh baby, you're a firework

idag såg vi en hundvalp och oj vad jag saknade min vän.
sen kom vi på att alla tjejer borde skaffa hund istället för pojkvän.
tänk vad bra det vore ändå, han finns ALLTID där.
vill alltid umgås. alltid pussa dig i ansiktet.
du kan prata om allt med honom, för han lyssnar alltid hur mycket du än maler på.
du kan vara dig själv, helt osminkad och ful för han bryr sig inte.
uppskattar alltid alla dina småpresenter (hundben).
det finns ingen annan än DU i hans ögon.
.
min man fyller 5 år på söndag, jag ska lätt skicka ett hundben på posten till min stockholmare.
(och ja, vi har distansförhållande)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag skrattar & jag ler åt dessa rader! <3 Kram Mamma

2011-03-15 @ 12:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0