10 dagar!!!

Om tio dagar flyttar jag till Paris,
det känns helt sjukt! bra & nervöst.
jag ska lära mig att laga mat, prata franska
och bli sådär självständig och häftig.
det är mycket som ska göras innan men oj så kul
och så värt det kommer bli!
Bloggen ska få följa med & jag ska uppdatera er om mitt liv som fransyska.
både de gånger när jag misslyckas med potatisgratäng tre dagar i rad, när jag har hemlängtan,
när jag inte orkar damnsuga. Men framförallt ska jag uppdatera om mina fantastiska dagar längs Seine,
när jag lyckas göra slottstek och visa alla mina bilder på favoriterna i Paris.
-
Jag läääääängtar!

Kommentarer
Postat av: M

å KUL med blogg!!!

2012-08-20 @ 10:34:18
Postat av: Cissi

Känns som om det var igår jag mötte dig och din mor som precis köpt sig en iPhone!! Tio dagar kvar säger du! Hur länge bor du där? Föralltid?!?! Du kommer hitta en stilig kock som lär dig laga mat och prata excellent bra franska och du lär honom prata svenska (men det kommer inte gå jättebra så han pratar sådär småcharmigt oförståligt):)) Ser fram emot bloggandet! Känn ingen press ;) <3 Kram På Dig Jennybus! <3

2012-08-20 @ 19:48:26
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0