Bästa kvällen på länge

I torsdags var jag ute med några tjejer från skolan och vi hade så himla roligt. Först blev det 10 euros meny, sjukt gott.
Sen drog vi vidare till en Wrestling Bar, fast showerna/slagsmålen är iscensatta så det kändes liiiite tryggare. Den riktiga showen var tyvärr inte mer än 2 gånger i månaden men vi fick se lite smakprov ändå pga mycket folk.

På baren dansade vi som aldrig förr och hade sjukt kul. Jag och Christina (en väldigt snäll tjej från min klass) bestämde oss för att testa på någon slags Wrestling fast med sumodräkter på oss (ser ut som någon har virat 3 duntäcken runt en)!
Längesedan jag skrattade så mycket, jag förlorade men det kändes väääldigt okej! 5 av 5 möjliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0