En solig onsdag i Paris

Just nu sitter jag med filten runt mig, har precis ätit gårdagens rester och
ska snart bege mig ut på Paris gator. 
Idag satte vi på elementen här i lägenheten, känns underbart. 
 
Jag mår bra trots att det alltid känns jobbigt att bli
kvarlämnad efter ett mysigt besök av bästa. 
Men jag väljer ju trots allt att vara här, i bästa staden.
Så även om att säga hejdå känns så galet hemskt, så 
hade det känts likadant om jag hade bott i norra Sverige.
Det är trots allt bara 2 timmars flyg mellan mig och finaste maman.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jenny, dina ord gör mig så glad!! Jag anar att du är lyckligare i Paris än i norrland... :)) Mer franskt och Paris, kan det väl knappast bli än vad din bild visar!? Möjligen att höra musikstycket! Underbara upplevelser! <3

2012-11-01 @ 14:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0