30 saker att göra på en månad

Jag är ledig till den 18 februari då min kurs startar,
men då två av mina kära vänner är oroliga för att jag ska försoffa mig har jag gjort en lista...
En lista med saker som jag vill göra nu när jag har all tid i världen.
Så här kommer den:
 
Hitta på 30 saker som jag vill göra
Gå på bio
Lära mig cykla i Paris-trafiken
Besöka katakomberna
Gå på opéra eller balett
Gospelkonsert
Gå upp i Notre Dame
Läsa en bok på franska
Besöka Parc Buttes Charmont
Värdfamiljen
Köpa en kartbok över Paris
Ta 100 minnesvärda bilder
Jogga totalt 12 km
Prata med en främling
Äta sushi
Öva upp franskan 
Besöka en ny metrostation
Fixa ett barnpassningsjobb
Köpa maccaron från LaDurée 
Laga en avancerad maträtt
Äta en tarte framboise 
Promenera totalt 1 mil
Besöka en vintagemarknad
Museum vid Trocadéro
Fika på Sugerplum cake shop
Musée Gallera de la mode
Musée du Parfum
Äta sniglar
Comédie-Francaise
Gå på zoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0